• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Kontakt a informace:

Adresa:
ČSTV
8. pěšího pluku 81
Frýdek-Místek

Telefon:
+420 606 334 263

E-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozní doba:
Po-Čt: 8 - 17 hod.
Pá: 8 - 13 hod.
(mimo tuto dobu na objednávku)

Sledování návštěvnosti:

Dnes8
Včera10
Tento týden75
Tento měsíc218
Návštěv celkem18998

Infrasauna:

sauna1. Zářící teplo je jednoduchá forma energie, zahřívající tělesa přímo, aniž by zahřívala vzduch, který je mezi nimi. Vzduch v infrasauně je zahříván minimálně, přes 80% infračervených paprsků prochází přímo k našemu tělu, které je tak prohříváno nejen na povrchu, ale i do hloubky.

2. Při tak nízké teplotě se nemohu potit?
Infračervené záření proniká do lidské tkáně do hloubky zhruba 4 cm a tím vzniká zahřívací efekt, při kterém se teplo dostává hluboko do svalové tkáně a do vnitřních orgánů. Tímto hloubkovým prohřátím je pocení minimálně dvojnásobné než při vysoké teplotě a přitom vyloučí 3 - 7x vyšší množství ve vodě nerozpustných látek.

3. Rozdíl mezi klasickou saunou a infrasaunou?
Klasická sauna - ohřívá vzduch a díky vedení tepla v kapalném a plynném prostředí dochází ke kontaktu mezi pokožkou a ohřátým vzduchem - tedy druhotně
Infrasauna - vzduch ohřívaný minimálně, 80% tepla sála přímo do těla
- 2 - 3x vyšší potivost oproti klasické sauně, detoxikace velmi kvalitní
- teplota 30 - 50 °C oproti klas.sauně 90-105 °C
- příjemné dýchání, v infrakabině možnost se saunovat s otevřenými dveřmi
- v infrakabině složení potu 80-85 %, zbytek tukové buňky, cholesterol, rozpustné jedy, těžké kovy, kyseliny, sodík a čpavek - 15% škodlivin (klasická sauna - složení potu 95-97 % voda, 5% škodlivin)
- léčivé účinky
- vhodné i pro nemocné (kardiovaskulární problémy, krevní tlak)

4. Pro koho je infrakabina vhodná?
Je vhodná pro všechny věkové kategorie lidí (malé děti - nachlazení, bronchitidy atd.), sportovce, ale i pro lidi s vysokým či nízkým krevním tlakem či problémy se srdcem. Samozřejmě u nemocných lidí nutno poradit se s lékařem.
Nedoporučuje se lidem se silikonovými implantáty!                             
5. Účinky saunování
Zvyšuje rozpínavost tkáně
Snižuje ztuhlost končetin, kloubu a zad, snižuje svalové napětí, mírni bolest
Stimuluje krevní oběh
Působí při léčbě chorobných zánětlivých procesů kůže
Spalování kalorií a tuku - 30 min. spálí až 600 kalorií
K přípravě sportovců před i po zátěži (testováno na OH v Atlantě)
Účinná relaxace a regenerace organizmu
Kosmetické účinky, odstraňuje celulitidu
Odstraňuje stres
Detoxikace organismu
Napomáhá odstraňovat potíže diabetiků

6. Jaké jsou pocity po saunování?
Potící účinek je maximální, v průběhu saunování lze sledovat zvýšený průtok krve (naběhlé žíly) a rovněž díky soukromí v kabině slouží k perfektní relaxaci a odpočinku. Výsledky pravidelného saunování jsou vynikající.

7. Způsob užití
I. 1 - 2x týdně:
Potící kůra při teplotě 50 - 60 °C v délce 30 - 40 minut.
Nahřátí kabiny na 40°C je ideální teplota ke vstupu do kabiny. Potivost je až 2x vyšší než u klasické sauny. Voda pomáhá infračervenému tepelnému systému při působení. Pijte proto před, při i po sauně, minimálně 1 litr dobré minerální vody.

Používejte 2 - 3 ručníky:
a) jeden si rozložte pod sebe na sezení
b) druhý položte na zem pod sebe k odchytávání Vámi vypoceného potu
c) třetím ručníkem můžete stírat další pot

     Z kabiny po celou dobu potící kůry nevycházejte. Potící kůru ukončete osprchováním nebo okoupáním vlažnou vodou. Ideální je kombinace s vodní nebo klasickou masáží. Nikdy se nesprchujte studenou vodou! Vaše svalstvo se podrobilo intenzivnímu oteplovacímu procesu a působením studené vody by mohlo dojít ke křečovitému stažení svalstva.

II. Denní použití:
- prevence organismu
- příprava ke sportovní činnosti
- příprava před léčebnou kůrou
- příprava před klasickou masáží

     Délka 5 až 15 minut a to ihned po zapnutí sauny i v lehkém oblečení při teplotách nižších než 50 °C. Léčebné účinky lze využít i při otevřených dveřích.
Je samozřejmé, že při nižší teplotě se nebudete tolik potit, ale to není na závadu.